kedd, június 26, 2007

Rókablog update

Action one: telefonok ide-oda. Herman Ottó egyesület, állategészségügy, állatmentő szolgálat. Ez utóbbiakkal tisztázva a módszer (csapda/csapdák kihelyez, élve elfog, elszállít), valamint tisztázva az is, hogy ha az önkormányzat megrendeli tőlük a szolgáltatást, ők kijönnek, elvégzik.
Ezek után action two: telefon az önkormányzatba N. V-nének. Aki először ugyan reflexből ismét B-nek akart szólni, de leállítottam, majd pedig rávettem, hogy ugyan rendelnék meg a fent említett szakemberektől a megoldást. Ráállt, telefonszámok cseréje, kölcsönös megköszönés, együttműködésről biztosítás (mármint hogy amennyiben kijönnek, én megmutatom nekik a pontos helyet).
Most várok. Még fél tíz sincs, még akármi történhet. Azért érdekes érzés, hogy én vagyok az egyetlen - beleértve az önkormányzat teljes létszámát is - aki megmozdul. Nem ismerek magamra, komolyan mondom.
De várjuk ki a végét. Lehet, hogy hiába téptem a számat és a rókacsalád itt éli le az életét.
Tényleg, meddig él egy róka (beleszámítva, hogy védett körülmények közt van, nem az erdőben és rendelkezésére áll a Vörösmarty utca egész csirkeállománya) ?

13 megjegyzés:

andalgo írta...

lett valami azóta?

Ági írta...

Semmi, legalábbis nem tudok róla. Telefon nem jött.

andalgo írta...

ejnye.
lehet, hogy mégis a csirkékre utaznak.

Névtelen írta...

Tartok tőle, hogy a Hivatalnak nem olyan fontos ez a rókacsalád! Nem potenciális szavazóalany...
De azért drukkolok!

kacinka írta...

A szelidítés gyorsabb szerintem...;)

Névtelen írta...

Írtam mélt.

Vackor írta...

Pont mondani akartam, hogy már leérett a cseresznye, málnát szeretnék :)
De üsse kő, elnézegetem a virágot is.

Ági írta...

Vackor, már a málna is leérett.
A virágok viszont saját termés és az őszi fagyokig virágozni fognak. :)

Névtelen írta...

Szépek!

kacinka írta...

Ez a büdöske? :)

Ági írta...

Igen, ilyen csúnya neve van. :) de hivatalosan bársonyvirág.

Névtelen írta...

jó, kérdezek mást: hogy vagy? ;))
kac

Ági írta...

Kösz, kac, csak úgy lassacskán. :)