péntek, június 29, 2007

Nem értem, miért váltam éjszakai bagolyból fél tízkor bealvós lagymatag bábuvá. Hiába határozom el, hogy majd este ezt is, azt is megírom, összeszerkesztem, átgondolom, kikeresem, következetesen az történik, hogy ezekből semmi sem lesz, csak alvás. Ide is alig írok, az új blog meg ... na hiszen, pont nekem kell új blogot terveznem. A sablon már napok óta kész van, működik is, de arra sem vagyok képes, hogy elindítsam, valami gondolatot biggyesszek oda, hogy egyáltalán mit akarok vele, vagy mi lesz benne, vagy mégis, mit várjon tőle az a szerencsétlen olvasó.
Viszont az mai pozitívum, hogy bár vagy fél percig álltam a szupermarketben a completás tejszínhabos flakonok előtt mélyen magamba szállva, végül nem vettem le egyet sem.

4 megjegyzés:

kacinka írta...

Hú, de izgi, miért csinálsz új blogot?
Valami spéci téma lesz?
De ugye megmarad ez is?
Megtöbbszörözöd magad ... :)
Nekem már az egy is sok néha, meg látom, a Milának is... ja és a képesekbe is ..ööö..nem is lustaság...;O
Egyébként meg csak aludj nyugodtan, én már lassan leszokom róla, virrasztok helyetted is szívesen .:) Majd felébresztünk, ha blogtalálka lesz, jó? :)

Ági írta...

Jó, Kac, akkor feltétlenül ébresszetek fel! :)
Az új blog meg nagyon nyögvenyelősen indul, de majd hamarosan megemberelem magam, aztán egyszercsak lesz ott fent egy új gomb és akkor lehet nézni.

Vackor írta...

Én már megtaláltam! ;)
Csak a masinám nem hoz be semmilyen hivatkozást :(
Addig mesélj róla, milyen?

Névtelen írta...

Hurrá, megtaláltam!!!(Csak kommentet nem sikerült küldeni...)
rhumel