szerda, szeptember 29, 2010

Hát ezt kellett megérnem! Meghívtak az Idősek Világnapja alkalmából rendezendő városi ünnepségre! Névre szóló díszes meghívót dobott be a ládámba pár perccel ezelőtt az önkormányzati motoros futár, azért lássátok be, elég nehéz ezt úgy első blikkre feldolgozni.
Elgondoltam, vajon milyen lesz ez az összejövetel ott a művelődési központban, ahol lesz cigányzene és vendég operaénekes fog danászni, valamint kaja is lesz, melyet a legnevesebb helyi fogadó biztosít, szóval szinte látom lelki szemeim előtt, kik is ülnek majd az asztalok körül a buszjárat törzsközönségéből és igen, ott lesz K., aki minden rendezvényen és termékbemutatón ott van, aztán ott lesz R., aki menetrendszerűen taglalja százötvenedszer is, hogy mennyi nyugdíjból élnek ketten a lányával, meg ott lesz a tömbházból az erdélyi bácsi, aki maga Hargita megyéből, a felesége pedig Marosból elszármazva került ide, és ott lesznek mind a többiek, akiknek ez jó program, lesz nekik egy jó kis péntek délutánjuk és egy pillanatra úgy érzik majd, hogy meg vannak ők becsülve rendesen, mert jót főzött a Báder és szépen húzta a zenekar, meg gyönyörűen danászott az énekes. Még tán hárommal többen is fognak közülük a jelenlegi polgármesterre szavazni vasárnap.
De hogy jövök én közéjük, kérem? Méghogy Idősek Világnapja, nekem, na ne má'! Megyek is, fogom ezt az én nagy traumámat és kiteregetem a drótra a mosott ruhákkal együtt, hátha úgy könnyebb lesz. :-)

*********************
Update: látom a kommenteken, hogy pontosítanom kell, tehát természetesen semmi bajom az öregekkel, sőt! - egyszerűen csak az vágott fejbe, hogy immár engem is közéjük sorolnak, ezt elég nehéz elfogadni, ennyi az egész. De tény, hogy nem szeretnék a művház termében cigányzenét élvezni és terített asztal mellett ünnepelve lenni, csak azért, mert annyi vagyok, amennyi (na meg persze inkább mulatok én itthon Ricky Nelsonra, vagy andalodok Bobby Solora).
És igen, tényleg jó lenne "időtlen idősnek" lenni, de majd csak egyszer, valamikor, nagyon sokára, mert ami engem illet, pillanatnyilag még gyereklelkű hatvanasnak érzem magam és köszönöm, jól vagyok ebben az állapotomban. :-)

*********************
Nem a kommentdobozban válaszolgatok, hanem inkább ide ápdételek, tehát update no. 2: ezek a "hasonló korúak", akiket itt a bejegyzésben fölemlítettem, egyáltalán nem az én korosztályom, hanem közelebb vannak a nyolcvanhoz, mint a hetvenhez, én meg, ha úgy vesszük, ugyebár még alig hagytam el a hatvanat. De mégis, tán kitűnik a fent írtakból, hogy ismerem én őket, sőt jóban vagyok velük, hiszen onnan tudok róluk mindenfélét, merthogy ők mesélik ezeket nekem, amikor csevegünk itt-ott, buszmegállóban, buszon, a főtéri padon, stb.
Ami pedig a Báder kajáját illeti, hát elhiszem, hogy szuper, de én mostanság nem vagyok valami jó alany az ilyesmire, pillanatnyilag örülök, hogy a diétán lépésről lépésre enyhíthetek. Ja, és fogalmam sincs, hogy sramlizene van-e ott a fogadóban, még az is lehet, hogy igen. :)



10 megjegyzés:

Samu írta...

És elmész a rendezvényre???

MÁS: Mi van Miskával? Régen hallottunk róla.

bikfic írta...

Jaj, Samu, nem fogalmaztam elég világosan?? eszem ágában sincs. :)
Miska megvan, nem tudom, mi lett az aláírásgyűjtés eredménye, de ő egyelőre maradt. :)

Névtelen írta...

Találkoztam időtlen idősekkel egy társasutazáson. Egész jól lehetett bírni.:)

Samu írta...

:-))))))

Borka írta...

Én is döbbenettel vettem tudomásul, hogy velem egykorú nőt idősnek tituláltak a hírekben. Biztos így van, de pont úgy, ahogy te, én ezt nem érzem és a rockzenét is ezerszer szívesebben hallgatom, mint a cigányzenét. Bevallom, én azt hittem, hogy ezzel az egész korosztályom így van, de talán tévedtem... Az operettet sem szeretem, az LGT viszont jöhet. :)

N Zsuzsa írta...

Teljesen hasonlóan érzek én is. Ki meri azt gondolni, hogy öregek vagyunk????? Kikérem magunknak!!!

idamama írta...

A helyzet az, hogy bár belülről egészen fiatalnak érezzük magunkat a korunkat jelzi a külsőnk. Én azt mondom a hasonló korúak társasága még mindig jobb, mint az egyedüllét.

Andrea írta...

Ágikám, én a helyedben biztos, hogy nem hagynám ki.
No, és a Bádernél tényleg eszméletlenül jól főznek.
Meg aztán a cigányzenének is megvan a maga hangulata. Én zene terén csaknem mindenevő vagyok.
Ez nagyon jó alkalom hasonló korúakkal ismerkedni. Gondolom, nem csak a ti utcátokból hívtak nyugdíjasokat.

Névtelen írta...

A Bádernél nem sramli szólt? Egyszer sramlit hallgattam ott, eszméletlen, hogy táncoltak rá a törzsvendégek.

mick írta...

Nem névtelen: Miklós