hétfő, június 14, 2010

Gyerekek, nem az itt a gond, hogy néni vagy nem néni, hanem hogy tényleg kezdek hülyülni. Kerestem valamit a blogomban és teljesen véletlenül ráakadtam egy pósztra, melyben már felhasználtam a kis noteszt, sőt átfedések is fellelhetők (mi több, még ellentmondás is, bár jelentéktelen). Folytassam én még egyáltalán a témát? Vagy mire megírom, kiderül, hogy a gimis első félévet is régen kimerítettem, csak nem emlékszem rá??? Nem, nem fogok keresőszót beírni, hogy ellenőrizzem, pedig lenne ötletem, de azért se. Ha dupla lesz, hát dupla lesz. Ez van.
De ne reménykedjetek, folytatni fogom.

5 megjegyzés:

rhumel írta...

Ismétlés a tudás blogja.:) Vagy hogy is van ez..?

Na de komolyan! Miért is lenne baj, ha kétszer írod, kétszer írod?
Hiszem MI se vettük észre, hogy már olvastuk, már olvastuk :)))
És úgy élvezi mindenki, ez a lényeg, nem?

Borka írta...

:)))
Várom a folytatást, a folytatást!
Ne kelljen kétszer mondanom! :)

Ági írta...

:))) ebben reménykedtem, mert azért annyira önhitt nem vagyok, hogy azt gondoljam, mindenki emlékszik, hogy évekkel visszamenőleg miről is írtam.
Az benne a megrázó, hogy én magam sem emlékeztem. :)

bluemoon írta...

Helyes-helyes! Én nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket!

stali írta...

Mi a gondod ezzel?
Kiderül, korábban is ugyanígy emlékeztél, korábban sem gondoltad másképp.