hétfő, július 06, 2009

Nos tehát, az a két pici piros ott a Vértes fölött egyenesen ránk jön, az a nagy piros pedig szintén, hacsak ki nem esi magát a Bakonyban. Most már elég legyen, jó? Megvót a Medárd rendesen, van elég víz a talajban, aratni meg nem tudnak, úgyhogy csókolom, legyen már normális, száraz nyár. Mellesleg nagy mázlim van, hogy hazaértem a nagyvárosból még a tundervetter (copyright by Nagymamám) előtt.

Update: nem este ki magát a Bakonyban, sőt még hízott is, aztán ideért. A vakondom boldog lehet, lesz neki giliszta bőven.

6 megjegyzés:

gigi írta...

Most fejezte be az esést itt is. De legalább kicsit lehűlt a levegő :-).

flora írta...

Ide is jutott pár csepp a belga határ mellé!

nzsuzsa írta...

Én is félek már, ha jönnek a felhők! Kaptál sárfüvet? Most az eső után sok kicsi van, tudok küldeni!!

bikfic írta...

Köszi Zsuzsi, kaptam. Bár nem akarom elkiabálni, a vakond mintha eltűnt volna (nem a sárfűtől). :)

mick írta...

Az a baj, hogy érdekel már az időjárás. Gyerekkoromban is járt, fütyültem rá. A nóta azt mondta: Téln nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, összel esik az eső, sohasincsen jó idő.
Ma már a neten lesem a köpönyeg 15 napos előrejelzését, ha gépközelben vagyok. Annak van egy műholdas ábrája, mely reggeltől negyedóránként ábrázolja a felhők járását. Akár extrapolálni lehet, mikorra várható megjelenséük esővel, vagy csak lehűléssel.
Ami pedig a vakondot illeti, lehet hogy megfulladt a lyukában?

Samu írta...

1. Jópofa ez a köpönyeg oldal. Eddig nem ismertem, de most megnéztem, hogy itt olvastam róla. Én az orvosmeteorológiai jelzéseket szoktam böngészni, mert nem szeretem a frontokat. Fáj tőlük a fejem!
2.Remélhetőleg elmenekült a vakond és nem fulladt meg!