szerda, június 10, 2009

Ennek a napnak már rég véget kellett volna érnie, de nem, még mindig tart. Jól szoktam tűrni a meleget, de tegnap és ma nagyon terhemre volt. És éreztem, hogy nem a celsiusok számával van bajom, hanem valami mással, légnyomás, páratartalom, mit tudom én mifene, de ahogy elindultam valahova, máris alig kaptam levegőt, ami nálam szokatlan.
Pedig még tart a magamra kiszabott gyógyszerkúra hatása, csak azt nem tudom, hány napig, meddig érzek szinte kábulatot attól, hogy nagyobb fájdalmak nélkül járni tudok, mindenesetre ki kellene használnom ezt és gyorsan kiruccanni, hogy abszolváljak minden elmaradt tennivalót. Tulajdonképpen január óta csak elmaradt tennivalóim vannak, pedig már csak pár hét és eltelik az év fele. Nem az én évem ez, úgy nézem.

Azért ezt még ideteszem, ilyet ritkán látni a villámtérképen, ez a pillanatnyi helyzet:

1 megjegyzés:

N Zsuzsa írta...

Sajnálom, hogy nem jól vagy. Időnként nekem is beáll a derekam, most is, én se úsztam meg gyógyszer nélkül, pedig nem akartam bevenni.(Kb hat hét a "reumára" bejutni)
A villámtól, dörgéstől pedig félek!! Szerencsére, eddig ezt is megúsztuk!! Sajnálom azokat, akiknek ez nem sikerült, s most oda szinte mindenük.