péntek, május 29, 2009

Nem mondom, hogy nem örülök az esőnek, mivel felénk már vagy két hónapja hiánycikk, de tény, hogy a mai napom úgy ahogy volt, borult miatta. Azt terveztem, hogy mosok, teregetek, ebédelek és mire a néptömeg hazatér a mai piacozás és bevásárlás után, én akkor jól bemegyek a faluba és bevásárolok, majd pedig a még mindig érvényes bérletemmel hazabuszozok.
Na, ebből annyi teljesült, hogy kimostam és kiteregettem. Aztán úgy 11 óra tájban nagyon fekete felhő kezdett tornyosulni, úgyhogy résen voltam, lesz-e belőle valami. Lett, ezért összekapkodtam a félig száradt cuccokat és behoztam, gondolván, hogy elvonul a zápor, kisüt a nap és akkor majd visszaviszem őket tovább száradni.
Ehhez még ráadásul 14 fok van odakint, amit a délelőtti napsütésben nem is éreztem, csak a hőmérőn láttam. Az előbb hallom, amint az egyik szomszédasszony átkiabál a másiknak: "Föl lehet venni a bundabugyit!"

Most mindjárt 2 óra, és most szakad csak igazán az eső. Napsütésnek reménye sincs, kiteregetésről szó se lehet, a ruhaféléket már kivasaltam, ne poshadjanak itt nekem estig, a vásárlótúrának pedig azt hiszem, búcsút mondhatok mára. Elég nekem magamat és a szatyrot hazanavigálnom, nemhogy még az esővel is harcoljak út közben. Holnap is lesz nap és a tatár se hajt, úgyhogy bevásárlásra marad a szombat délelőtt.

4 megjegyzés:

rozsa írta...

En küldtem egy kis esöt, Agi, mert itt már 1 hete unjuk és vele a max. 14-15°-ot csùcsponton...

Andi írta...

Nem is tudod, milyen jó hírt osztottál meg most velem!

Samu írta...

Nálunk nem esett ma, de nagyon hideg volt, különösen délelőtt, az erős északi szél miatt. Délutánra egy kicsit enyhült.

nzsuzsa írta...

Nálunk se esett két hónapja, most is csak annyi, hogy kicsit lemosta a port, de a növények alatt teljesen száraz!! Az árok partja is tiszta sárga, száraz. Aztán meg majd jön az áradat meg a jég, mint a múlt nyáron, s lever mindent.