csütörtök, május 31, 2007

Tyria dobott nekem egy labdát utazós tesztkérdésekkel. Hát, nem igazán vagyok erre jó alany, de legyen!

1. Mi a legjobb az utazásban?
A megérkezés. Ugyanis nem szeretek utazni. Nem mondom, úgy, hogy se csomagolni ne kelljen, se járműre szállni, se járműben órákat eltölteni egyre jobban bedagadó lábbal, hanem egyszerre csak hipp-hopp odaérni, kicsomagolni és megkezdeni a pihenést - így bármikor szívesen utaznék.

2. Hova utaznál legközelebb Magyarországon?
Kalocsára, Szekszárdra és Sopronba. Kalocsán és Szekszárdon még nem jártam (illetve Kalocsán egyszer, egészen kicsi gyerek koromban), mindkét városnak családi vonatkozásai vannak, ezért már épp ideje lenne közelebbről megnéznem mindkettőt. Sopronban pedig nagyon sokszor nyaraltam, Budapest után legjobban azt a várost ismerem Magyarországon. Oda bármikor szívesen mennék, nagyon szeretem.

3. Hova utaznál legközelebb külföldön?
Nem tengerhez, nem folyóhoz és nem a vad természetbe, hanem csakis városba. Szentpétervárra, oda jó lenne még egyszer eljutni. Bár 1983-ban, amikor utoljára ott jártam, igyekeztem nagyon céltudatosan megnézni, amit csak lehet, mert egész idő alatt az járt a fejemben, hogy utoljára vagyok itt: És ez most már valószínűleg így is lesz.

4. Mi volt eddig a legjobb utazási élményed?
Nem volt kifejezetten jó élményem, mint említettem, utálok utazni, ezért nem is élvezem. Talán amikor Prágából jöttünk vissza, sötétben értünk Magyarország fölé és az a ragyogás odalent, ahogy fel lehetett ismerni Budapest fényeit, az mint látvány valami gyönyörű volt.

5. Mi a legkülönlegesebb utazós álmod?
Ez nem valódi álom, hanem vágy: Izland és Skandinávia, de elsősorban Izland. Álom is marad, az biztos.

8 megjegyzés:

kacinka írta...

Sopron tényleg nagyon jó hely, oda bármikor szívesen mennék én is, ez talán nem is olyan elérhetetlen, tarunk ott egyszer egy bloggerkirándulást..:)
És a legjobb tényleg megérkezni, szívemből szóltál.
Izland pedig tán az egyik legizgalmasabb, de annyira elérhetetlen hely,(nekem is), hogy oda interneten kell menni...:))

Ági írta...

Na persze, Sopronhoz legalább ötnapos bloggerkirándulás kell, csakis. Ebből ugyan semmi se lesz, de álmodni szabad. :)

Névtelen írta...

Írd majd meg nekem légy szíves, hogy szerinted mi az, amit feltétlenül meg kell néznünk Sopronban. Én csak egyszer voltam, annyira nem ismerem a várost.

Ági írta...

Gigi, összeszedem a gondolataimat és írok.

Névtelen írta...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Névtelen írta...

Rodrigo... hm...:))
És mit mond? Ha nem negyon intim...:)
kac
/nem enged másként kommentezni. :(

Ági írta...

Rodrigo egy robot, Kac, ne reménykedj :) (egyébként dícséri ezt a blogot és mellesleg a magáét ajánlja, de nem vagyok hülye rákattintani, láttam én már karón varjút!)

Névtelen írta...

ó, megint a portugál robot!