hétfő, november 22, 2010

Úgy látszik, már heti jelentésre sem futja... miből is? Az erőmből, a kedvemből, miből? Mert az időmből, hát abból aztán futná, időm, mint a tenger. De semmi értelmeset nem tudok kezdeni ezzel az én rengetegsok időmmel. Pedig valamire kellene használnom, még mielőtt egyszercsak hipp-hopp, végleg el nem fogy.

Egyébként pedig felmerült bennem a gondolat, hogy meg kellene változtatnom a nevemet. Azt már eddig is észrevettem, hogy bizonyos blogtársak nicknevéből kettő is fut a blogvilágban, már ez is zavart kissé. De a múltkor felfedeztem, hogy nekem is van másom, hát ez már tényleg olyan izé, na ne má', hogy két Bikfic legyen, méghogy ilyet! Mi legyek, mi is legyek? még alszom rá néhányat.

24 megjegyzés:

Borka írta...

Ne mááá! Én úgy megszoktam a Bikfic nevedet és nem is tudlak (itt) elképzelni másnak! :) Persze, ha nagyon zavar...

rhumel írta...

Van másik??? Nekünk nincs!!!! Meg különben is, az a bikfic csak valami névutánzó lehet:))))

/Egyébként azzal akartam kezdeni, hogy: "Ne mááá!" - hát nem Borka már írta is :)- nem csodálkozom:) /

s@só írta...

Hát én azt a másik Bikficet nem is fogom megtalálni,mert nem keresem:) (meg esetleg a másik sasora sem lennék, sőt egyáltalán nem vagyok kíváncsi)
Mert "Ha én vagyok én, és te vagy te, ki megy fel, és ki jön le?"

rhumel írta...

:)))

"Én én vagyok magamnak
s néked én te vagyok,
s te én vagy magadnak,
két külön hatalom....."

Többesszámú bikficek és sasók kizárva:)))
Persze itt mi csak kibicelünk, úgyis Bikfic dönt!

KapitányG írta...

Ági legyél.

bikfic írta...

Ez az, Gabi, pontosan erre gondoltam én is. :) levetném már szívesen ezt a gyerekes, idétlen bikficet.
De még minden függőben van.

Vackor írta...

Aha, mint a Vackor... :)

Én is a medvebőrből való kibújást fontolgatom egy idő óta. Nem illik már rám, úgy érzem. Nem akarok már aranyos kis medvebocs lenni.
Na, de itt a te lelkeddel foglalkozunk, nem az enyémmel :)

Samu írta...

Azért majd időben szóljatok, hogy végül is ki kicsoda. :-))))
Szerintem jók voltak ezek a nevek így, ahogy voltak. Már mindenki megszokta.

Ági írta...

Na persze, mindenki, csak látod, mi nem - illetve bonyolultabb ez ennél, majd egyszer kifejtem bővebben, például akkor, ha majd nevet váltok. :)
Pedig például a vackorság, az jelent is valamit, az fogalom, mégis unja már - de a bikficség??? na ugye. :))

mick írta...

Jól szórakozom a kommenteken (is). Értem én, értem, hogy fura, amikor Baba néninek Öcsi bácsinak hívnak valakit. De a szokás hatalma igen nagy. Úgy vagyunk ezzel, mint az egyes korosztályok azzal a divattal, mely a 20-as, 30-as életkorukban futott. Pl. barkósok, körszakállasok, lófarokfrizurások stb. A név is ilyen. Rátapad az emberre. Le lehet rázni, de sokáig hiányozhat is, illetve szokatlan marad az új név.

Samu írta...

Bikfic, a Samu talán jobb név? És ha most változtatnék rajta, nem tudnátok, hogy ki írja a hozzászólást.

bikfic írta...

Ááá, nem ilyen egyszerű ez, majd szösszenek erről a témáról, de nem most. :)

andalgo írta...

háháhá. eltöprengtem, vajon hány "Ági" van a neten... háháháhá.
Bikfickém, maradj már, lécci, Bikfic :), ha nem gond.

Kanga írta...

Akárhányan lesznek ezen a néven: a no.1 akkor is te vagy! Legfeljebb Bikfic NO.1-ra változtass:o)

Névtelen írta...

Bikfic! Így, hogy Bikfic, senki nincs más sehol. Így emlegetjük, hogy "tudod, amikor a Bikficcel találkoztam..."
(A.)

bikfic írta...

Na épp ez az, amitől "hülyét kapok", hogy divatosan fejezzem ki magam. :((( Én beszélgetésben hacsak lehet, igyekszem mindig a nevén nevezni a blogírót, persze ha tudom a nevét. De hogy én úgy legyek beírva mobilszámjegyzékbe, meg úgy legyek szóban emlegetve, hogy Bikfic, na ne, erről tessék sürgősen leszokni, mindenki. Úgyhogy most már tényleg véget vetek a bikficségnek, köszi, ennyi volt, elég volt.

Névtelen írta...

Bocs, nem tudtam, hogy sértő...

Ági írta...

Nem, nem sértő, csak nem szeretem. De én vagyok az oka, én adtam magamnak annak idején, amikor blogba kezdtem, de az már régen volt, hat éve. Fogalmam sem volt, hogy ennyire rajtamragad. :)

Vackor írta...

Jelentem, nagy fáradsággal, de mindenhol átírtalak. Honnan tudtad, hogy így voltál beírva? :o

s@só írta...

És akkor Ágivá változtál Bikfic :))))
Hát akkor most már tudom, hogy neved is van.
A nevek és a hozzá tartozó lelkek hosszabb és bonyolultabb írást érdemelnek, hogy csak itt e rövid hasábon tetemrehíjjam!
A TE esetedben totálisan megértem e névváltást. De és mondjuk ezekben:
1. az unokaöcsém kb. 15 éves koráig Misi volt, aztán valami történés hatására Gáborrá vált. (mert ez volt a keresztségben a második utóneve) és én a mai napig nem tudom így szólítani.
2. A minap beszélgettünk egy emberről akinek volt egy fia a Sanyi - szintén sokáig csak ezen a néven. Aztán szülők szét - ő pedig lett Ákos :)))
3. Végül zárszóként én nagyon boldog vagyok, hogy csak egy keresztnevem van... ez a s@so, amit persze lehet becézni sokféleképp, és a 80 éves szomszédnéni (és még 3 - 4 idős néni itt a faluban) hívhat a mai napig Józsikának (mert még az anyámnak sem engedem meg!)

Szávoszt-Vass Dániel írta...

Szia, nagyon tetszik a dunai úszó uszodákról szóló bejegyzés. Ha engedélyt adsz rá, szívesen kibővíteném pár dologgal és feltenném vendégbejegyzésként a saját blogomra a képekkel együtt.
dunaiszigetek.blogspot.com

rhumel írta...

Szia Ági! :)Szép név, szeretem. (Szép emlékű is, egy drága Ágicáról..)
Egyébként én mindig így emlegettelek eddig is magamban, vagy ha a blogokkal kapcsolatosan meséltem. Igaz hozzátettem a vezetéknevedet. Flóra is, Borka is a "saját" nevükön szerepelnek a "fejemben":)
Szóval nekem nem nagy változás ez a bikfic stornó:)
Remélem a rigósban sikerül is átírnom, ez már keményebb feladat -nekem:)

Ági írta...

Köszi, Rhumel, ez megnyugtató, hogy van, aki eddig sem bikficezett. :))

Kedves Dániel, természetesen használhatod a bejegyzésemet, örülök, ha tetszett.

mick írta...

Hogy kit miért hogyan becéztek, megér egy misét. Én pl. úgy lettem Miklósból Mick(ey), hogy kaptam egy Mickey mouse figurát. A név rajtam ragadt. Egyéáb neveim is vannak, de nem kommentben írom meg, hanem egy posztban blogomban.