csütörtök, augusztus 05, 2010

Most van alkalmam életjelet adni magamról, tehát gyorsan szösszenek ide pár sort. Jelentem, megvagyok, túl vagyok a műtéten, megszabadultam két nagy és sok pici kőtől, most pedig próbálok akklimatizálódni, ami úgy értendő, hogy igyekszem visszatérni a normális emberi kajákhoz. A Spar-ban például odanézek olyan árucikkekre is, melyektől majdnem négy hónap óta szigorúan és aszkétikusan elfordítottam a fejem.
A műtét utáni reggel kizavartak bennünket az étkezőbe reggelizni, ahol is az asztalokon már ott várt mindenkit a saját nevére szóló tálcája, személy szerint nekem egy friss zsemle (nyammm...) és egy kis tartóban light margarin, valamint tea korlátlan mennyiségben, ez utóbbit egy automatából lehetett nyerni. Ennél viszont sokkal nagyobb meglepetés ért az ebédnél, amikor is felemelvén a leveses tányérom fedőjét, egy nagy adag gulyáslevest (!) pillantottam meg, tele zöldségekkel, pici csipetkékkel és rengeteg marhahússal (nyammm...). Nem akartam hinni a szememnek, gyorsan ellenőriztem, valóban az én nevem van-e a kártyán, de láttam, kétség nem férhet hozzá, ez az én ebédem. Második fogásként egy gyönyörű háromszög alakú rizsfelfújt díszelgett a tányéron, mellette baracklekvár, a desszertem pedig egy nagy bögre almakompót volt. Jól van, mondom magamban, ezek komolyan gondolják, amit a dokim mondott a műtét után, hogy holnaptól ehetek bármit, a túl zsíros, túl erős, csípős fűszeres ételek, illetve szénsavas italok kivételével. Vacsorára három szelet felvágottat és ismét egy szép, friss zsemlét kaptam. Elvoltam, mint a befőtt, néha már leülni és felállni is képes voltam feljajdulás nélkül, mindenfajta csövet és preparált izéket is kiszedtek belőlem, az élet egyre szebb lett. Aztán a következő napon, azaz tegnap el is bocsátottak (az előcsarnokban ücsörögve a taxira várakozás közben egy pillanatra ugyan felvillant bennem a gondolat, hogy azért arra nagyon kíváncsi lettem volna, mit adtak ebédre, de inkább nem mentem vissza). És elvonultam ide, az óbudai menedékbe. Pár napot itt töltök, ahol is életemet csupán a még napokig magamnak beadandó injekciók árnyékolják be, de azok nagyon.
Gondolkodtam, lehet-e reklámozni eü. intézményt, de arra jutottam, hogy ugyan már miért ne lehetne, főleg ha nem szidni, hanem dicsérni akarom, mert ugyan senkinek nem népünnepély egy operáció, de engem valóban semmiféle rossz élmény nem ért a kórházi tartózkodásom alatt, mármint olyan, ami az ottani rendszertől, feltételektől, körülményektől és emberektől függ. Tehát elmondom ország-világnak, hogy ha már kórházba kell kerülni és ha már muszáj operáltatnia magát az embernek, akkor a SOTE (pontosabban SE) Transzplantációs és Sebészeti Klinikája remek hely, Piros doktor pedig - ahogy a 85 éves szobatársam, Manyi néni megállapította - egy tündér.
Köszönöm mindenkinek a jó hosszú ideig, majd' négy hónapig tartó drukkolást, a körülményekhez képest jól vagyok, még egy kis dógom van, aztán majd gyüvök, csók!

19 megjegyzés:

Andrea írta...

Nagyon jó hírek!
Örülök!

Névtelen írta...

Ismeretlen, de rendszeres olvasódként én is nagyon örülök, hogy túl vagy a nehezén. Gyors gyógyulást kívánok!
Margó

Samu írta...

Éljen, éljen! Nagyon örülök, hogy minden simán lezajlott és jól vagy!!!! Remélem, nemsokára már majd otthonról írsz. Addig is csak gyógyulgassál!

mik írta...

Na ugye, na ugye...

idamama írta...

Jó lehet túl lenni rajta. Gyógyulj mielőbb.

Borka írta...

De jóóóóó!!!!! Ez az üzenet az igazi, az igazán megnyugtató. :)
Nagyon örülök! :D

andalgo írta...

de jól hangzik mindez, Bikfickém, gyógyulj gyorsan, alaposan :)

Névtelen írta...

De jó, de nagyszerű! Veled örül: Akimoto :)

rhumel írta...

Én is én is!!! Mármint Veled örülök :) Nagyon.
A reklámozás különösképp tetszik. Mert nem egy fényes-kényes milliomosoknak való magánhelyről szól. Ugye hogy mégiscsak lehet az egészségügy jó, szakmailag és emberségben is.

KapitányG írta...

Na ugye :)
Gyors gyógyulást!

Kanga írta...

Drága Bikfic, igazán örülök, hogy minden simán és gyorsan ment.. Gyors felépülést kivánok, pihenjél sokat..

nzsuzsa írta...

Örülök, hogy jól vagy!!

flora írta...

Csatlakozom a baráti kórushoz, de csak ennyire telik, olyan idő- és energiahiányban szenvedek hetek óta...
Kellemes lábadozást és őrizd meg szilfid-vonalaidat (én is szeretném!...)

Mandula írta...

Hát, ilyen közel voltál hozzám (||)... :) Gyors javulást! :)

Samu írta...

Minden rendben van? Mikor mész haza, Bikfic? Hiányzik az életjel.
Vackor sem tudósít, le vagyunk itt maradva jócskán. Várunk vissza minél előbb!!! :-)))

Ági írta...

Hahó, itthon vagyok már, csak nincs érkezésem írni, annyi a dolgom, hogy csuda. :) de majd jövök holnap, aztán valamit vakkantok ide.

bluemoon írta...

Ugye-ugye a jófalatok főzése milyen sok időbe kerül? :))

Samu írta...

Éljen! Ezek szerint minden rendben! Nagyon örülök neki!

Ági írta...

Jófalatok? egyelőre még fogyasztom a mélyhűtőt kitöltő rengeteg, előrefőzött cuccot. Meg egyébként is, afféle óvatos duhajként nem tejfölös paprikás csirkével, meg töltöttkáposztával indítom a kövek nélküli új életemet. :)

Margónak, mint ismeretlen_de_rendszeres olvasómnak külön köszönöm a jókívánságokat! Szia, Margó, szívesen tudnék kicsit többet is rólad. :)