szerda, február 17, 2010

Jól kiszúrtam a gmail-lel, rájöttem, hol lehet kikapcsolni ezt az új zümm-baromságot, amit, hangsúlyozom, én nem kértem. Olyannyira nem, hogy amikor legelőször felkínálta, lazán a nemkéremet nyomtam meg és léptem tovább, de ennek ellenére ettől kezdve az összes létező gmailes postafiókomban ott éktelenkedett a zümm-buborék. Na mármost, én nem akarok már semmiféle újabb internetes közösségi izé része lenni, rólam a gmail ne rögzítsen semmilyen adatokat, ne gyűjtse ki a levelezőpartnereimet, ne szedje össze a témaköröket, melyek engem érdekelhetnek és egyáltalán, hagyjon engem békén!
Viszont ott a lap legeslegalján, az impresszum fölött egy sorral, ahova normális esetben eszedbe nem jut legördülni (olyan ez, mint a szerződésekben az apróbetűs lényeg), ott van icipici betűkkel egy menüpont: közzététel kikapcsolása, azt megnyomtam és azóta nyugi van, sehol egy zümm. Csókoltatom a gmailt.

6 megjegyzés:

Füles írta...

kapcsold vissza, és irtsd le a kapcsolatokat, akik követnek téged,és újra kapcsold ki, különben nem teljes a védelem. hacsak nem változtatták meg múlt hét óta ezt a beállítást.

Ági írta...

Kösz, Füles, megyek és mindenkit kiirtok. :)

N.Zsuzsi írta...

Köszi mindkettőtöknek, végre én is blokkoltam.

Samu írta...

Jaj, de jó, hogy leírtátok, hogy mit kell csinálni vele. Nekem sem kell ez a züm-züm.

Borka írta...

Csak azt mondhatom, amit az előttem szólók: köszönöm az ötletet!

stali írta...

Óriási köszönetem!
Azt az irtást is megpróbálom...