Fent a régi, lent az új: melyik a szebb? - de azt hiszem, ez nem is kérdés.
A Déli pályaudvar (1904-ben és ma):
Győr:
Balatonfüred:
Bicske:
Debrecen:
Zamárdi felső:
Sopron:
7 megjegyzés:
Névtelen
írta...
Hú de jó kis gyűjtemény! Hogy melyik szebb? Az új soproni és a balatonfüredi mint valami beton-gabonasiló... A Déli főépülete még jól is nézne ki, ha nem lenne úgy lerobbanva.
A győri 1958-ban épült, mivel a régi épület a háborúban megrongálódott. Aztán ahelyett, hogy mondjuk, a régit újították volna fel, vagy ha annyira rossz volt az állapota, akkor lebontás után a régi mintájára építették volna újjá - nem, ők építettek a helyére egy szocreál iszonyatot. És látnád azt a domborművet a homlokzaton!
Mornix, azért a bicskei se kutya, nem? Mármint a változás. Az igazi, szép, klasszikus, tipikus XIX-XX. századi állomásépület helyett az a beton-üveg kaszni. Szörnyű.
Igen, a régi bicskei sokkal-sokkal hangulatosabb. Még azon lepődtem meg, hogy a régi debreceni állomás teljesen úgy néz ki, mint a miskolci Tiszai-pályaudvar (szerencsére az megmaradt, egész szép állapotban). Típustervek voltak a régiek is.
Van egy kivétel, Zamárdiban szebb lett az új. Egyébként most azért örülök, hogy a szombathelyi vasutállomásnak még meg van a régi, szép, patinás jellege, nemrég újjították fel, ez után a fotósorozat után még jobban fel fogok nézni rá.
7 megjegyzés:
Hú de jó kis gyűjtemény! Hogy melyik szebb? Az új soproni és a balatonfüredi mint valami beton-gabonasiló... A Déli főépülete még jól is nézne ki, ha nem lenne úgy lerobbanva.
Nekem a régiek jobban tetszenek, meghittebbek, kedvesebbek.
A győri vasútállomás bejárata az 50-es években épült? Rettenetes!
A győri 1958-ban épült, mivel a régi épület a háborúban megrongálódott. Aztán ahelyett, hogy mondjuk, a régit újították volna fel, vagy ha annyira rossz volt az állapota, akkor lebontás után a régi mintájára építették volna újjá - nem, ők építettek a helyére egy szocreál iszonyatot. És látnád azt a domborművet a homlokzaton!
Mornix, azért a bicskei se kutya, nem? Mármint a változás. Az igazi, szép, klasszikus, tipikus XIX-XX. századi állomásépület helyett az a beton-üveg kaszni. Szörnyű.
Igen, a régi bicskei sokkal-sokkal hangulatosabb.
Még azon lepődtem meg, hogy a régi debreceni állomás teljesen úgy néz ki, mint a miskolci Tiszai-pályaudvar (szerencsére az megmaradt, egész szép állapotban). Típustervek voltak a régiek is.
Van egy kivétel, Zamárdiban szebb lett az új. Egyébként most azért örülök, hogy a szombathelyi vasutállomásnak még meg van a régi, szép, patinás jellege, nemrég újjították fel, ez után a fotósorozat után még jobban fel fogok nézni rá.
Megjegyzés küldése