szerda, május 17, 2006

Ellenben az élet szép, az almás palacsinta várakozásomon felül sikerült - igaz, hogy ama nevezetes ronda és finom kategóriában, de úgyse nézni kell, hanem enni.
Azért most utólag megnéztem pár almás palacsinta receptet, hát nem tudom, van, amelyik 15 deka cukrot tesz bele. Én meg még azt hittem, az én odalöttyintett kevéske cukromtól ragadt le, de aki 15 dekát tesz bele, annak nem ragad le? Mindenesetre nagy eszem volt, hogy nem követtem az első reakciómat, ami felhorgadt bennem, amikor az első palacsintát csak három részletben tudtam megfordítani. Szóval ekkor mégse dobtam ki az egész nyersanyagot tálastul, hanem adtam neki esélyt és megsütöttem az egészet, hátha ehető lesz. És lőn! Annyira, de annyira ehető lett, hogy nyammm!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A belbecs többet ér;)

Névtelen írta...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Névtelen írta...

Really amazing! Useful information. All the best.
»