vasárnap, május 14, 2006

Abból, hogy senki nem jelezte, hallgatja-e a rádiómat vagy ugyanúgy leszokott róla, mint én - tehát abból, hogy mindenki tapintatosan hallgat, azt vélem kihallani, hogy nem nagyon zenélget itten senki. Én viszont most megint hallgatom, míg meg nem unom azt a néhány olasz számot. Közben pedig örülök, hogy a vírusirtóm sikerrel védte ki néhány olasz letöltős oldal vírusos támadását, szegény Nod nem győzte villogtatni a figyelmeztető ablakokat, de nem engedte be őket, nem az!
Így jár, aki zenékre vadászik, nagy veszélyek árán kevés élvezet.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó kis zenék ezek.. Pláne az én fülemnek, mert csak angol nyelvűt hall.. Klassz kis lassú számok, amik mindig mentek a San Remo-i fesztiválon is.. Tartsd csak itt őket, idővel a többiek is bele fognak hallgatni.

Névtelen írta...

Bikfic, nálam állandóan szaggat a net, és nem tudom senkinek a rádióját hallgatni ezért, vagy szaggatnak a számok, vagy minden kimaradásnál újrakezdődnek. ha nem lenne bonyolult, meghallgatnám, de így nem vacakolok azzal, hoyg mondjuk letöltsek zenéket akárhonnan. az is macerás, hajlamos lefagyni az egész gép egy-egy laza mp3 fájltól. van ilyen.

Ági írta...

Ezt ismerem, amíg nem adsl volt nálam, addig én se tudtam semmit rendesen meghallgatni.

Névtelen írta...

Szia Ági!
Még most sem irtad meg ,hpgy tudom megnézni a képes blogodat valahogy nem akar sikerűlni.
Űdv Zoli.

Ági írta...

Zoli, fogalmam sincs, miért nem sikerül. Rákattintasz itt fent a Képesblog gombra és előjön, nekem legalábbis rendben van.

Névtelen írta...

Szia Ági!
Igazad volt mára minden a helyére ált.a képes blogodat is megtudom mostmár nézni

Űdv Zoli